Morgonstund har guld i mun!

Eller nått sådant..

Tjollahopp!

Ska sätta mig och äta frukost nu ;). Magen kurrar som få! Sedan ska jag damma av och starta mitt Wii. Det var jättelänge sedan jag spelade på det! Har iallafall tänkt att träna lite cirkelträning och yoga på det. Sedan ska jag städa klart det jag började med igår. Har dessutom packat fem flyttlådor med kläder och textil. Det är ett tag till vi flyttar (14 juni) men jag har kläder kvar så jag klarar mig. Efter det blir det att hoppa i dushen och sedan gå och köpa pollenmedicin och sedan ska jag på banken för att fixa klart med lägenhetsgrejorna. Dvs förhandla om lånet.


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. det är lungt! :)

2011-05-16 @ 10:16:15
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0