Iksu spa idag

Har varit och tränat på iksu spa idag, nu på sommaren får de som har guldkort på iksu träna där med, vilket är mkt bra!

Löpte först 3km på 16min

körde sedan överkropp idag:
- Russian twists med vikt10kg (som på 1a bilden) kan även göras på andra sätt.

-vanliga situps, crunches i 3 steg, sneda chruches
-Crunches i maskin 25kg 12x3
-Rotation i maskin 20kg 12x3 åt varera håll
-Rodd i maskin 35kg 2x12

-Rodd och marklyft i combo 27,5kg 15x1
-Framåtlutande rodd på bänk 10kg 12x3 på vardera sida
- Liggande triceps press med skivstång 12,5kg 12x3
- Bicepscurls 7kg 12x1 på vardera

Sedan sprang jag 3km till på 19 min, hade jätte mkt energi kvar men jag var tvungen att äta och spara lite på krafterna till hemvägen (cyklar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0