Dagensträning 6 september

På träningen fick vi sparra med mits vilket är skoj!
Körde även fys, vilket bestod av Ketelbells, Burpees och en övnings som man sitter på sina vader och ska upp på fötterna och sedan till upphopp. 
Jag pratar mycket om Burpees men här nere har ni övningen. Efter min Muay thai träning cyklade jag och Christian till Iksu och gymmade.

På gymmet körde jag mage, armar och rygg.

Uppvärmning (igen haha): 10minuter i crosstrainer
Situps med 10kg 3x12
- Crunches i tre steg 3x12 (med pulsning)
- Russian twist med 3x12 åt vardera håll 10kg
- Sidorotation på boll med 10kg
- Armhävningar på boll 3x12
- Latsdrag: 3x12 35kg (ökning med 5kg)
- Biceps curls 3x12 vardera 6kg
- Bröstpress i maskin: 31kg
- Frammåtlutad axellyft 6kg vardera (ökning med 2kg)


Här har ni de omtalade burpeesarna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0