Muaythai träning 5 Augusti på Iksu

Har sparrats med killen på Iksu med hela munderingen idag! Skoj! Det känns som jag har blivit rätt duktig på kort tid nu. Dessvärre är jag inte så bra på att blocka/guarda när nån slår mot mig i kombinationer snabbt. Men jag är duktig på slå igen! haha! Börjar få in själva rörelserna med så att säga. 

Just det! Sedan var det en fransman som vile sparra med oss! Kanske flummig typ men skoj! Han sysslade med Capoeira och något aikido liknande. Kan ni tänka hur en sån sparring session ser ut?
Lite skummt! Nästan som här:



Imorgon har jag Muay Thaiträning med tjejgruppen!

Thawat Pink Martial Arts Girls Kick Ass Muay Thai Boxing Shorts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0