Rebound

Ser på en film nu på jobbet:



Som ni ser är det en basket-komedi! Jag älskar ju basket så det passar mig!
Jag spelade basket själv då jag 10-15 och var tränare mellan 14-18år!!

Amerikansk komedi från 2005. Tränaren Roy var en gång i tiden collegebasketens största geni, men på senare tid har han börjat fokusera på belöningarna istället för på nästa match. Dessutom har han tappat kontrollen över sitt humör och bannlysts från jobbet tills han kan demonstrera självkontroll - det vill säga inte explodera varje gång han sätter foten på spelplanen. Roy väntar och väntar på ett lämpligt jobberbjudande, men han får vänta förgäves. Motvilligt accepterar han dock det enda erbjudande han får - från Mount Vernon Junior High School basketlag.

I rollerna: Martin Lawrence, Wendy Raquel Robinson, Breckin Meyer, Oren Williams, Eddy Martin. Regi: Steve Carr.

Betyg:EEE


Kommentarer
Postat av: H A N N A

SVAR: Det såg jag inte.. men u har jag tittat längre bak i din blogg. Åh, är så himla svis på dig! =)

2009-08-21 @ 22:01:55
URL: http://hannaemiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0