En dag på Mariedal.

Igår cyklade jag och Moa våran klassiska rutt till mariedahl kollade runt lite på sporthuset och dressed and denim. sen naturligtvis vidare till boom och café victoria. Sedan for vi till Bahia och grattade henne eftersom hon fyllde år!

bild 1 Bahija och Moa. Bild 2 Fatima

Dagen slutade med att på hemvägen for vi på buketten och moa köpte en blomma och jag på djurmagasinet och köpte en guldfisk som ska få heta Day. Han ska få en annan guldfiskkompis som ska få heta Dolly. Men nu jobbar jag på att skaffa ett större akvarium åt Day.

Kommentarer
Postat av: Petra

så söt fatima var!! :)

svar: roligt att du gillade min blogg! :)

2009-07-12 @ 16:15:08
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0