Morgon!

Igår så var det en lugn dag :) Skitskönt!

Jag satt och nörda mig på förmiddagen genom att spela Dragonica som är ett onlinespel. Sedan kom Christian och Pappa med de nylackade luckorna som nu sitter på plats. Vi har dessutom satt dit ett par hantag, sååå snart får ni se hur det blir. Annars är det lite ändringar i planen för köket, istället för trägolv så ska det sättas in klinker. I matrummet kommer det dock läggas trägolv som sagt.

Just det jag hade besöksrekord igår med 38 (det vill säga en mer än det gammla).

Nu ska jag snart till skolan. Börjar 12.00 idag så nu sitter jag och äter pytt i panna & ägg. funderar starkt på att ta bussen eftersom det är iskallt ute! Idag börjar vi dessutom med styckning. Ska bli intressant. Var väldigt känslig för kött och sånt när jag var liten men nu är jag nästan helt okänslig.

Detta ska jag lära mig?  


Kommentarer
Postat av: CHEETAH

Vilken fin blogg du har! :)

2009-11-11 @ 13:09:36
URL: http://cheetahstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0