Hemma tidigt från skolan!

Idag hade vi en kort dag i skolan! Tjoho! Köpte senaste nummret av ELLE och PLAZA kvinna igår som jag ska lägga mig och läsa. I Plaza så fick jag dessutom med filmen COCO CHANEL från 2008 som jag funderar på att se. Det är inte filmen "Coco - livet före Chanel (2009) utan den första. Dessutom var det nån kupong i ELLE där man skulle skicka in ett gammal läppstift till maybelline så skulle man få ett nytt (efter eget val från nån ny serie). Jag hoppas bara att jag inte har kastat mina skruttisar!



Innan jag gör något av ovanstående ska jag maskera med tejp runt listerna.  Jag har nyss ätit lunch med killen och efter det ringde jag H&Ms kundservice eftersom ett brev (kläder på påse) skickades den 25 men hade ej kommit än. Hon jag pratade med på andra sidan luren trodde att det var preem (jag hämtar ut posten där) ej hade skickat ut den och att den hade glömts där. Så jag cyklade dit och mycket riktigt så låg mitt paket med kläder (mestadel underkläder) där och efter lite strul fick jag äntligen dem! Jag har provat alla fina nya undies nu och jag måste säga att det blev super bra! Tänk att jag kan springa på stan på alla underklädes butiker för att hitta BHar som passar medans när jag beställde från H&M så sitter de 100% och jag var 100% nöjd dessutom behöver jag inte gå till en dyr tråkig butik där de bara har min storlek i fula modeller ( jag har tydligen en väldigt vanlig storlek 70C) Kan ej ha 70B, 75B eller 75C eftersom de blir förstor runtom och för liten/förstor i kupan. Belive me i have tryed a few..
Det är konstigt att det inte ska gå att hitta på stan...

Hur som haver! Det var detta som kom idag! Jag är jätte nöjd! Speciellt med bustiern!




Kollade på mina bilder i Piccasa 3 av nån anledning kom denna video upp där..
Den är ju grymt kul/nostalgisk så jag var tvungen att se den!



Nu ska jag gå och vara duktig!

Toodels!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0