Trist dag

Idag har jag suttit hemma hela dagen och jäklas med datorn. Nu funkar den men jag har mycket att installera om, dock har jag varit duktig och skaffat spotify nu. Mitt användarnamn är: _e__ (samma som jag har på last.fm) 

Annars har jag sett på tv undertiden jag har suttit vid datorn, jag har sett hälsoresan, fucking åmål och high school musical 3. Tragiskt?

När Christian kommit hem så fick vi veta något trist, men det vill jag inte ta här i respekt mot de drabbade. Så jag har varit lite nedstämmd nu på kvällen. Vi skjutsade Christians bror till en middag som han skulle på kring middagstid, efter stannade jag och Christian på Ica berghem där vi köpte en sallad var. Där träffade vi min Muay Thai tränare i full färd att köpa lite Ben & Jerrys. Busted!

Nu grejjar jag med datorn igen, sedan ska jag till jobbet om ca 1h.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0