ayer y este dia

0-49818671019ade501a1c662579452398.png

Kolla varifrån!

domingo, lunes y este dia. Eller söndag, måndag och denna dagen som det heter på svenska. Söndag hade jag mysdag med film; the road och god mat vilket var röding med ungsbakade rotfrukter och en paprika sås (igen) som var gjort på skaldjursfond. Jobbade natt. Har varit i skolan i måndags. Vi gjorde crepes vilket inte var på spännande. Efter skolan gick jag på stan fram till jag började jobba. Var bland annat på rea på monki och hittade massor av fynd. Lägger uppsedan. Nu är jag på jobbet där jag har jagat massor av mat. PersiljeJärpar, köttbullar, biffar, köttfärssås, pepparsås, ungspotatis och pasta. Storkok på drygt 2kg köttfärs :). Blev en del disk. Har hälften kvar. Trött i ryggen. Praktik imorgon iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0