Bläblä

Ams hade inte skickart singnal till A-kassan senast jag var där. Måste ner och gnata på dem. Hatar sånt.
Igår var jag och sprang runt på bankerna, flyttade lite pengar runt osv. Senare på kvällen hade vi bokat möte med en jättetrevlig tjej på SEB. Var lite struligt att ta sig dit.

Gick först förbi det eftersom Christian sa att det låg på sveavägen 7 (nära odenplan, vilket 7 inte är, prova lite högre nummer). Sedan visade det sig att han sa fel och menade Odengatan. Så jag började vandra mot avtagande nummer. Halvvägs säger Christian hatt han tror det var 71. Jag får vända igen och borja ätt gå precis mot det håll jag kom. Hade han sagt rätt först hade jag fått gått ca 50m. Nu gick jag lätt 2km. Haha ja så kan det gå ;) Tur jag var ute i god tid :P

När vi kom hem hade vi en bit köttfärs vi tinat upp som vi var tvungen och göra nått av. Ingen av oss var speciellt sugen på att göra nått. Men vi gjorde en tex-mex köttfärssås på taco rester vi hade i kylen. Liksom kryddmix och tacosås medium. När använder man sånt? Äter ju taco 1ggr per år. Stekte bara på färsen och kryddade den med mixen. Hallde sedan över såsen. Pasta till. Gick och äta ;) Men jag ääälskar inte tex-mex direkt men kanske ett tips till den som gör det. Har man kvar lite grönsaker från tacokvällen innan kan man ju steka upp dem med. Sedan toppa med lite ost. För ni har väl ost också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0