The Mechanic

Om filmen nedan inte var För Christian så var iallafall denna det. Han satt typ klistrad. Jag misstänkte det då jag hyrde denna till han. Jason Statham är nog en favorit skådis för killar som gillar action. Jag själv gillar de mindre normala filmerna med han. Asså de med väldigt skum handling. Inte bara..
-"hej jag är kriminell och dödar människor" utan det får gärna vara ett:
-"hej jag är kriminell och dödar människor men jag har blivit förgiftad och dör om en timme om jag inte hittar botemedlet.." eller...
-"hej jag är kriminell och dödar människor, men jag är fast i finkan och måste köra ihjäl alla i ett death race för att komma härifrån".

Så summa sumarum: Inget för mig riktigt men inte dålig.



Betyg: EEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0