Arvid-dag idag :)

Idag umgicks jag med Arvid på stan. Vi gick och Fikade på Café Göteborg som måste vara en av de bästa ställerna att hänga på i umeå.. väldigt bra :) Kanske lite seg personal bara :) Är van vid lite högre tempo numera. Jag beställde en toast (vilket var två toastar med sallad och frukt) och en latte. Arvid åt en kladdkaka (med glass och grädde) och kaffe. Gillar att man får det där lilla extra så som det jag skrev inom parantes och dessutom fick jag jungfrubröst till kaffet på ett fat. Sweet!

Sedan gick vi på stan och kikade på kläder.. vi hittade även en snygg skinnjacka i mc-modell från jofarma by kenza som jag var så nära att köpa om det inte vore för att jag hittade den försent (18.05) och jag hade lite för lite pengar på kortet (med stängd bank och en dumb-phone). Fast även en ny chans skulle uppenbara sig då vi åkte till Dressed & Denim, eftersom jag hittade samma jacka på rea för 1000;- ist för 2200;- så fanns den tyvärr inte i min storlek. Det kändes surt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0