I'm coming home

Push play ;)


Trotts att jag fått mysa på stugan och träffat vänner så är Stockholm hemma nu. Det är där jag trivs som mest, har ju min man där, mitt hem, Lisa och min vardag. Jag har saknat att göra de sakerna jag gör, klart jag är öppen för annat men av nån anledning har jag inte kunnat slappnat av nu när jag nästan inte haft nått att göra. Jag blir rastlös av stillheten och jag gillar äventyr. ;) Det finns bara lite mera äventyr i Sthlm.

Idag har iaf jag fått träffat min farbror och hans tjej. Jag och pappa lagade Gulasch och mamma gjorde kladdkake muffins att bjuda på. Det typiska är att dagen jag åker hem så kikar solen fram på allvar.

Kommentarer
Postat av: peennys

Ta chansen och anmäl dig till veckans blogg!



Vinnaren får ett inlägg ägnat åt sig med motivering om varför den förtjänar att vinna, och även en länk i menyn på min blogg i en vecka.



Ha en bra dag :)

2011-07-20 @ 22:29:20
URL: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0