Just go with it

Jag gillar oftast happy gilmore produktionerna men denna var tyvärr ganska medioker. Okej att slö titta på men inget jag skulle betalat in mig på bion på.  Kan föresten inte komma på nån favorit film Anistone är med i..inte nån stor roll iallafall. Kan det vara det? Tyvärr tror jag filmen är lite för mycket ögongodis (Anistone och Brooklyn Decker är såå vackra) och vackra miljöer, men även Adam Sandler faller platt ibland. Och vart är min "you can do it!" kille? Rob Schneider asså...





"Danny som är en framgångsrik plastkirurg använder en vigselring somraggningsknep när han går på krogen för att få napp på tjejer. Han spelar killen som ligger i skilsmässa, men en dag går allt fel. Han har hittat tjejen som han vill ha och börjar komma med massa lögner. Då dras hans läkarassistent Katherine in i det hela. Hon får spela kvinnan som han ligger i skilsmässa med..."



Betyg:EEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0