Solning

Har jag sagt att jag älskar att sola?

Man skulle tycka att jag skulle vara brunare då. Det tycker jag med! Men tillfällen ges inte så ofta. Även en balkong saknas. Jättemycket! Kommer inte ha det i den nya lägenheten heller. Men jag gillar inte att stekas i ett solarie utan det är under den riktiga solen som gäller ;)

Nu ligger jag i stekandes sol i vasaparken och hoppas på att bli brun som en pepparkaka! Uppmanar alla jag känner att palla sig hit och joina mig! Även alla jag inte känner!

Som ni ser så saknar jag fortfarande bikini (fortfarande i Umeå) och kör därför med axelbandslös-bh och shorts.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska också sola idag! :) Angående sängen så har jag den mjukaste från IKEA :P Tror att jag bara låg konstigt.

2011-06-03 @ 13:04:14
URL: http://marrakarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0