Shop 'til I drop.

Idag åkte jag och gubben till barkaby fämst för att beställa nya sängen till nya lägenheten på SOVA. Det blev en Carpe diem säng tillslut efter att vi spanat in alla butiker som tänkas kan. Den kommer levereras till nya lägenheten som vi flyttar in i 14onde juni.

Carpe diem säng! Längtar redan! (min kropp med)

Jag hittade även en färgstark kofta på Boomerang. Hittade även en vit sidenklänning på NOA NOA.


Vi Gick och kollade på nästan alla butiker och i mina heels så blev fötterna mycket ömma efter 6 timmars shopping.
Så jag tog och satte mig på ena plastpåsen på gräsmattan medans jag väntade på bussen. Asså eftersom det var proppat i kuren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0