Motivation.

Idag har jag varit duktig igen!
Har sprungit 6km :) Fast med ett riktigt purket humör... Humöret och motivationen tog slut då musiken gjorde det efter 1km. Nu tror ni säkert att jag var så duktig och sprang resterande 5km utan musik. Well I didn't...



Sötaste lånade ut sin mobiltele till mig efter att surtanten (jag) gnällt i 1km. Musik är mitt sätt att koppla ur min hjärna då jag springer och inte tänka på allt jobbigt. Som hur mina knän känns eller om kragen på jackan hoppar på ett jobbigt sätt (nått jag inte hade brytt i om mitt humör hade varit på topp).

Jag är nog inte riktigt den som springer med en visulation över hur snygg jag ska bli utan gillar nog mer att utmana mig själv + koppla av huvudet och känslan att kliva ut nydushad efter ett löppass full med endorfiner. Haha :)
Däremot tävlar jag nog mycket med mig själv och gillar att utvecklas.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0