Deff på G kanske?!

Jag hoppade hopprep idag efter att ha löpt som liten uppvärmining innan vi skulle sparra. Hade bara sporttop på överkroppen så jag såg på magen undertiden och upptäckte att Magen är tight men det ligger som ett lager mjukfett på som "hoppar" då jag hoppade :)

Nu är det så att jag äter rätt okej men det var ett tag (17 augusti) sedan jag löpte så jag måste komma igång med förbränning och gymmning. Kanske gå morgon prommis? Fast jag har ju mitt konstiga jobb,skola och praktik schema. Måste nog löpa ute för på gymmet lockar så mycket skojiga saker, dessutom är det lätt att trycka på stopp knappen på gymmet när viljan tryter medans en löptur ute så måste du ta dig hem!
jumprope

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0