24 Augusti. Skolstart

Igår började jag skolan igen. Jag hade jobbat en veckas natt (sovande) på mitt vanliga jobb så jag var lite sliten när jag kom till skolan ( jag går viva vux; Mat och måltidsservice). Där fick vi lära känna våran nya lärare och de nya studenterna för den här terminen. En av de nya var min gammla barndomskompis som har bott i dalarna ett tag. Det var ganska trevligt att träffas där! Sedan var det inte så mycket mer! Så då fick vi sluta!  Christian hade även upprop då han ska  börja läsa upp sina betyg på vindelns-folkhögskolan.

Båda fick sluta kring lunchtiden så vi åt lunch på angelini. Jag passade på att prata med Kökschefen eftersom jag ska fortsätta min praktik där. Inna lunchen hade jag hittat de nya skorna, jag köpte även ett par mys-knästrumpor från Indiska jag spanat in. Kommer nog lägga in dem sedan då jag har på mig dem i höst! Sedan for jag hem och tog en powernapp inför  Muay-thai prova på träningen jag och Lisa från jobbet skulle på.
Det var skoj på träningen, men väldigt trångt eftersom det var 67 (tror jag)  som ville börja. vi fick skuggboxas och köra cirkelträning.

Efter träningen  cyklade jag och Christian hem och hyrde två filmer Gran torino och en shoppoholics bekännelser.  Lägger in en reccension var på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0