Housewives


Igår skrev jag att jag hade börjat göra blåbärskaka och förvälla svamp. Visseligen gjorde jag en soppa på svampen på en gång igår istället men som bilderna över såg det ut när det var klart. Svampsoppan åt jag och Christian till lunch idag. Den var i världsklass om man får skryta lite ;) Jag har dessutom gjort en helgrillad kyckling som var stoppad med massa gott, guccamole och  lågtempad lax nu på morgonen med ungsbakade rotfrukter.

Sedan har jag och christian Packat ihop hela köket. Det vill säga porslin, mat, möbler, kastruller, gardiner och bestick. Allt asså. Vi har dessutom tvättat en tvätt och flyttat hela ekipaget till vardagsrummet som är aningen övermöblerat nu medans köket ekar. Nu har vi nyss fikat lite blåbärskaka och tar en liten vila.

De har dessutom ringt från Renyi (muay-thai klubben) jag och lisa fick plats i måndagsgruppen trotts allt!
Superskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0