Kom igen!

Snälla säg att inte jag måste köpa en ny digitalkamera. Står nått att stabilistarorn inte fungerar då jag startar den för att ta kort. Nu har jag lagt den i laddning (jag är desperat) och hoppas på att den ska vara glad då. tror inte det.. Är det nån som vet vad det kan vara för fel? Har grävt fram Christians gamla kamera ihop om att den funkar tillsvidare.

Imorse var mamma och Pappa förbi och sa Hej och tackade för gårdagens middag. Jag höll på att sminka mig med mitt Id minelals smink så jag sminkade mamma med. Hon blev jätte nöjd (och jag såg hur hon trivdes), hon tyckte att jag skulle följa och hjälpa henne köpa smink. Jag upptäckte också att jag sminkar på samma sätt som mamma då jag skulle lägga eyelinern och jag drog inte ut "vingarna då jag trodde mamma skulle tycka att det skulle se för våpigt ut eller rättare sagt ungdomligt. Men Mamma högg i penseln och visade hur hon "brukade måla". Sådan mor sådan dotter. Jag antar att mamma vill också förlänga sina runda ögon precis som jag. Pappa blev lite generad, jag tror han insåg hur fin mamma är :)

I övriga har jag varit och ätit Lunch hos Thessan som hade lagat quesadillas. Där blev det mkt brudsnack (i dubbel bemärkelse) eftersom hon ska gifta sig. Jag och Maria blev briefade angående våra uppgifter som värdinnor. Trevlit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0