Min frisyr-frossa thru the times

Har haft lite olika frisyrer genomtiderna.

09

NU & när jag lekte med löshår & superblonderat

Hitills 09 ordningen är senate---> äldre

08:

November 08 klippte jag mig i page, sommaren 08 då jag hade färgat håret efter mitt expriment året innan.

07:
dec 07 mycket extensions, nov 07, feb 07: jag hade låååångt hår.

06:
Året jag provade vara brunett och mörkbrunhårig för första gången, jag hade med långt blont hår med snedlugg.

Hade även färgat med ljusbruna slingor i det blonda(uppe), hade superblont och super långt med lugg (nere)
 i både kallare och varmare toner.


05 -
Blont och lånt (lockade håret mycket 05/06)


04:
brun/blond och blond


03:
blond och rastafläter


Sen har jag inte gammlare bilder på min dator :/
Vilket var det bästa klippet eller det värsta??

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker att som du har nu, alltså bilden öängst uppp till vänster är finast! Färgen passar dig bäst :)



Jag ska läsa affärsjuridik med start på måndag :)

2009-08-11 @ 17:40:38
URL: http://forsner.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, nej nej! Inte universitet - än!

Jag saknar 50 poäng, det är det jag läser nu.



Sen ska jag läsa ytterligare 250 poäng som jag tidigare har G i - för att försöka höjja :)Så jag blir klar med komvux i början av december.



Efter det ska jag göra högskoleprov, tills jag förhoppningsvis kommer in på jurist :) Men det hade inte varit fel om jag kommit in i höst haha.

2009-08-11 @ 19:27:51
URL: http://forsner.blogg.se/
Postat av: Maria

haha, gud! Dina rastaflätor var nog den värsta frisyren :P

Gillar din frisyr du har i dagsläget skarpt! :)

2009-08-11 @ 21:21:11
URL: http://marrakarra.blogg.se/
Postat av: FRIDA!!! D:<

LOL bild #3 från 08 ser du ut som erica XD jag tror det är läppgrejen du gör LOL



annars tycker jag den första från 08 är bäst LOL

2009-09-08 @ 01:43:08
Postat av: fridiz igen :3

menade första från 07 D:

2009-09-08 @ 01:44:08
Postat av: Linda

Kollade i mina gamla fotoalbum för ett tag sedan, och då dök du upp med rastaflätorna, från typ zandras födelsedag.

2009-09-08 @ 12:04:27
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0