Nolia

Idag for vi från Betness på morgonen där vi övernattat i Christians föräldrars stuga. Vi lånade deras bil och for och handlade på Maxi inför förlovningsmiddagen. När jag kom hem så pratade jag med Maria en stund i telen om möhippeplaneringen (som är hemlig). Efter det hoppade jag in i dushen, sminka mig osv. Dvs gjorde mig i ordning för att gå på Nolia (för er som inte vet vad det är: det är en mässa som håller till varannat år i Umeå och annars i Luleå). På Nolia Hittade vi bara ätbara saker. Iof fanns det grejor jag hade gärna köpt men man får hålla i börsen när man ska styra upp bröllop jue ;). Vi köppte malax-limpa, mjukkaka alá samer, Chevré liknande getost, den obligatoriska godis remmen likväl som den obligatoriska Camenbere med hjortronsylt, souvas och en glasskula var. Det är ganska skönt att nolia låg några meter från min dörr. Iaf då man gått och kikat runt i platta skor! Christian har nu sommnat för länge sedan då han däckade nästan direkt då vi kommit hem. Och nu ska jag joina han ;)

Natt natt

Kommentarer
Postat av: Petra

svar: bröllopstidningar är roligt att titta i men om man ska inspireras av dom slutar det med att man hyr ett helt slott, flyger in med helikopter och sen har bröllopsnatten på ett hotell som kostar 80 000 / natt. Det är allt eller inget för såna tidningar! haha

2009-08-05 @ 11:08:16
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0