Kika in hemma hos mig!


Min hall

Mitt Kök (mörbild ni få ursäkta ska ändå måla om) Lilla byrån vi matplatsen

Min matplats (kommer också målas om, blir vita väggar)

Badrummet

Tv bänken i vardagsrummet (vi brukar normalt inte ha en fläkt på den ;))

Soffan

Akvariet

Fönstret

Våran smarta Minikontor lösning ;)

Sovrummet (ska tapetseras om) & Klädkammare/förvaring & tavlan på väggen

Min sida av klädkammaren, min fullproppade byrå med bland annat väskor, kläder &smink. Tavla: arvegods


Lite av min balkong


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fint det är! och vad mycket kläder du har, haha. i min garderob ekar det ju nästan om man ska jämföra haha.

2009-08-07 @ 16:30:14
URL: http://forsner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0