19&20

Igår var jag på praktiken hela dagen nästan, iaf fram till halv 9 på kvällen. Det blev mkt städning och lite prepp under dagen eftersom de hade sista serveringen innan jul. Kvällen flöt på bra och jag fick hjälpa att lägga förätter och efterätter på Kallis.  När jag kom hem med bussen så såg jag att Moa Ringt så jag ringde upp. Hon tyckte att jag skulle komma och dricka lite glögg med henne och Rebecka så jag satte upp håret i en toffs och drog på mig ett paljetthårband för att känna mig någolunda fräch efter en dag i köket. Jag snabbade mig ut så jag skulle hinna med bussen jag kom med som hade varit och vänt på rödäng för att köra mot stan igen. Väl hos Moa satt vi och pratade sedan gick vi ut och satte oss på Oleary's.

Där mötte jag b.la. två grabbar från min praktikplats och en annan bekant. Jag fick även veta att jag var lik en tjej som hette laila från lycksele (?) från ett gäng grabbar som satt brevid och av grabben på andra sidan om mig så skulle han bjuda både på drink och mat sedan. Jag tackade dock nej. Känns lite taskigt mot de stackas killarna. Bättre att nobba på en gång. Jag tror jag måste nästan skaffa större förloningsring eftersom ingen av dem lade märket till det! Killar blir ännumera enkelspårig på fyllan, eller?
Åkte hem med kvälls bussen till killen som nyss kommit hem från klassfest. Vi satt och såg stand up med Chriss Rock på comedycentral var skitskoj! Somnade dock efter ett tag för jag var grymt trött!!!

Idag har jag ätit en liten bruch hemma på sena morgonen med b.la. en rostbiff jag lagade för någon dag sedan som blev f-cking wünderbar! Sedan tog jag och gubben min bussen till IKSU och löpte, gymmade och körde lite på säcken ett tag. Efter det tog vi bussen till stan Christian köpte 6st 10kronors cheese på äckeldonken och åt jag var dock inte lika hungrig eftersom jag hade ätit en fralla och smoothie på IKSU så jag köpte lite indrigenser på ICA gourmet för att göra en krämig rotfrukts soppamed smak av skaldjur som toppades med räkor, sparris och vårlök. Gött Gött! Sedan har vi  sett New Moon. Den var inte hemskt dålig och inte hemskt bra. Rätt ok. Btw varför kan inte bella hooka up med jacob ist? Han verkar ju vara mycket gulligare! Nu ska jag slummra! Natt på er!

Kommentarer
Postat av: b.esa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

fin blogg btw.

2009-12-27 @ 03:03:38
URL: http://beesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0