IKSUdag

Idag har jag varit ett bra tag på IKSU, jag åt lunch där som följdes av en snabb springtur kring två tiden på 1km med en snitthastighet på 12,4 km/h you do the math hur snabb den var :) Det följdes sedan av muay thai mitts sparring fram till halv fyra då jag gick och körde lite axlar, bröst och biceps tills tio i fyra då vi gick på spinning 55! Det vill säga 55min spiningpass!



Det gick oväntat bra (bäst hitills) trots att jag inte gått på spinning sen 2007! Sedan tog jag och Christian bussen till stan och käkade eftersom vi var hungriga som djur och skulle ändå träffa gänget som vi ska på bio med imorgon för att köpa biljetter till Avatar 3D som vi bokat och skulle hämtas ut. väl hemma så har jag spelat super maroi en kort stund och sett kunga familjens års-sammanfattning (haha) och naturligt vis tagit en lång skön dush!

Imorgon ska jag upp tidigt för att fixa håret! Fick tid på salongen uppe på IKSU 8.00 imorgon så jag måste nog vakna halv 7 iaf.. drygt! Sedan blir det muay thai träning på eftermiddagen och Avatar 3D på kvällen. Skoj!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, du kan nog gå som du är! ;) Dom på renyi tycker ju att vi är lika så..haha



Det börjar klockan nio, 12 släpper dom in fler medlemmar. Kanske kan fråga Tobbe om jag kan få kila dit typ en halvtimma eller nåt..isf kan du ju haka på! Man kanske kan ta med en kompis? :S

Vet inte hur sånt där funkar men :)

2009-12-29 @ 21:55:28
URL: http://forsner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0