Hår och Iksu dag igen



NY hårfärg!
Bad de göra håret så likt min egen färg som möljigt ser ganska naturligt ut eller?
Gjordes igår! Vaknade 06.30 för att hinna fara till Iksu där jag hade klipptid på hårizont som även håller till där. Klockan 08.00 var min klipptid och efter att ha missat 7ans buss hade jag macherat ner på stan för att göra en sista löpning till bussen som skulle ta mig till Iksu! Det blev toning och en svag färgning eftersom jag är mån om att håret inte ska ta stryk eftersom jag håller på att spara ut det, därav valde jag att göra det likt min naturliga färg så jag ska kunna spara ut det  mycket innan det behöver fixas. Jag toppade även topparna lite kortare på det som är uppklippt och lite mer på längden.

Sedan efter klippningen drog jag hem och åt men först fixade jag ett litet ärende på stan som jag inte orkar förklara eftersom det är ganska ointressant. Hehe. Sedan åt jag och Christian Oxfilé tournedous med lite av resterna som var kvar sedan middagen på annandagen till lunch. GÖTT!

Efter Det så hämtade Freddan oss för att fara på IKSU för att köra lite Muay thai. Det var jag, Christian, Fredrik och Isak. 2 Sistnämda  går inte i Muay Thai så vi hade som en liten träning. Jag körde skiten ur Isak :) Medans Christian höll mittsarna för Freddan.

Sedan var Fredik gullig nog att skjutsa oss till Holmsund där vi var bjuden till farmor och farfar på Julbord. Där blev det disskusion om relgion. Våran familj är ganska osvensk på det sättet att vi gärna diskuterar livligt tills nån får huvudvärk.

Efter det orkade vi inte fara hem så vi sov över i Holmsund. Nästan hela dagen idag har vi varit där också iallafall fram till fyra. Då skutsade mamma och pappa oss till systemet för att vi skulle ha bubbel till imorgon och sedan hem. Sedan bar det av till bio för att se AVATAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0