Slagerkväll

Efter att ha städat lägenheten så har jag och killen suttit och sett slager. Tyckte att det va rätt ok musik i malmö faktiskt :) Killen gillade starpilots. Jag fick ingen riktigt favorit men Opera tjejen va väl lite tuff men inte min smak bara..

Lyckades få en bild på killen då han blev lite exited eftersom starpilots gick vidare och fick slåss mot Agnes. Visst heter hon så? hehe.. men sen vann ju agnes över dem och då va han inte lika glad.. menmen.. det har jag ingen bild på ;) Vilka var din favorit?

Kommentarer
Postat av: Camilla

SV: Ja det kanske det kan vara.. Får väl vila någon dag och hoppas att det hjälper! Har din överansträngning blivit bra igen?

2009-03-01 @ 10:39:13
URL: http://millasvardag.blogg.se/
Postat av: Vendela

Tycker om det du skrivit! Spännande att se lite bra grejer och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-12-01 @ 10:54:47
URL: http://jade.se/reseguide/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0