Ibland blir saker inte som man tänkt sig.

Så här trodde jag att min dag skulle se ut:
  • Jag skulle sitta hemma och softa tills 16.00
  • Jag skulle träna med killen kl 17.00 och han skulle ha fikat eftersom jag hade gjort en "big deal" av det i morse att han måste ta med fika om han skulle träna.
Så här blev den:
  • Mamma och pappa kom och hälsa på och tog mig på lunch på stan med syrran och hennes kille (vilket är kul iof).
  • När jag var framme på Iksu spa fick jag veta att de stängde om 20min. Jag han träna tio minuter.
  • Killen kom sedan 17.30 (jag fick vänta en 1/2h på iksu spa).
  • Killen var grinig eftersom han inte hade fikat och vi var tvungen att cykla hem och akut göra mat åt han och i och med det han jag inte cykla till Iksu sport som stängde 19.00.
Nu har jag inte tränat särskilt mkt, och har tappat tagget..well well..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0