Tjuvsovar morgon :)

Killen har farit på jobbet. Var inte tänkt att han skulle jobba idag men de ringde in han :( Men vi han äta frukost på balkongen tillsammans.

Jag har i övrigt testat att lägga Id bare minerals sminket nu. Det känns jätte skönt på huden! Känns som man inte har smink :) Mkt trevligt. Nu kanske jag börjar sminka mig varje dag.. Det är ju bra för huden med. Det står på paketet att man kan sova i det med. Ska köpa lite ögonskuggor och annat från dem senare tror jag. Men vad ska man göra med det gamla sminket man har. Man tappar ju poängen om man kladdar på "vanligt smink" på bare minerals..

På bilderna nedan har jag bara lagt grunden i hyn med Bare minerals.


Före................och ............efter............

Man ser att hyn är jämmnare :) Dessutom gillar jag lystern man får.

Nu ska jag fixa håret och byta om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0