Shoppingdag i regnet idag och film igår.

Idag har jag och Maria varit på stan. Vi kollade mkt på smink och sånt. Sånt är faktiskt mkt roligare än om man är själv på stan. Vi passar dessutom i ungefär samma färger vilket är bra :) Jag köpte dock bara tre st nagellack i lite roliga färger. Hittade även en tröja när Maria farit hem (jag fick i på up2 gallerian i väntan på att regnet skulle lugna sig), lägger upp en bild senare (kameran måste laddas). Vi Fikade även på NK (i umeå =  nya konditoriet). Jag åt en laxmacka och drack te. Jätte trevligt!

Igår såg jag även en bra film jag kan rekomendera:

Rock n rolla:
 
Betyg:EEEE+

Var även på iksu med killen och Fredik och körde Muay thai sparring igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0