Long time a go..

...since a update!

Hej och hallå! Jag kan dra det kortfattat vad jag har gjort! Praktik Tisdag, Onsdag, Torsdag och Fredag. Jobbat tills på onsdag och tränat Muay thai på torsdagen och fredag (igår). Efter Thaiboxningen har jag föresten ont i nacken eftersom i båda träningarna körde jag clinch. Fösta gången bara som uppvärmning men tjejen som jag körde mot tog i för kung och fosterland vilket resulerade i att min nacke är öm.

Har dessutom sett Inglourious Basterds som jag tyckte var jätte bra!

Idag har jag shoppat på stan; jeans och party topp som jag ska ha ikväll (visar senare) gjutjärns panna, två läppglans och en mössa.

Ikväll blir det utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0