Fullrulle i luckan.

Idag har jag varit på praktik mellan 09-16.00. Jag Körde vegetariska i luckan i dag med. Idag var det grymt många beställningar. Sedan kl 16 började jag jobba på mitt vanliga jobb. Jag sitter här nu och tar det lungt efter att ha fixat lite mat och diskat. Jag jobbar som personlig assistent som inte alla kanske har koll på. Jag går av jobbet 08.00 imorgon.

Om det är nån som försöker få tag i mig så har mitt batteri i mobilen tagit slut. Men jag har igång msn :)

Jag var annars och hämtade morgonrocken igår som jag beställde för ett tag sedan. Har inte packat upp paketet och provat. Nu har jag en massa att visa. Blir kanske till helgen som jag hinner lägga upp lite bilder :)

Kommentarer
Postat av: elin

Rocken var inte i paketet.

2009-10-23 @ 22:29:44
Postat av: Maria

Hej, när jag kollar in dina bevakade bloggar och ser min egna så är inte min uppdaterad :P Man ser min gamla layout istället för nya i "minirutan".

2009-10-24 @ 10:36:33
URL: http://marrakarra.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja.

2009-10-24 @ 21:55:57
URL: http://marrakarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0