Måla måla i vintertid

Igår så började jag och pappa måla stommarna i köket. Vi varförbi och tog upp priser på olika företag i umeå som lackerar luckor. Kommer bli så fint när det är klar med det tär på krafterna att ha köket i kaos så länge! När Christan och mamma kom så köpte vi mat på Ica gourmet över charken. Jag åt Älg-tournedo med pommes duchess med Chevrésås. Alla andra åt samma sak fast med oxfiléspett. Klockan 22.00 började jag jobba.

08.00 slutade jag idag. Gud vad skönt det är att ställa om klockan till vinter tid! Man får ju sovmorgon! Jag promenerade hem imorse etersom jag fick skjuts. Nu väntar jag på att Christians kompis som har lackeringsfirma ska komma och kolla på luckorna och kanske ge oss ett bra pris ;)

Sedan ska jag till Holmsund där vi ska ut och äta middag på Västerbacken då farfar fyller 90 och hela släkten ska med ut på kalas. Jag börjar sedan att jobba 22.00 igen och går av imorgon.

P.S. NI SOM INTE HAR STÄLLT OM KLOCKAN TILL VINTERTID: GÖR DET! D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0