mornings! Har varit dålig på att u

0-67d198b77adb12b2ced0845aa03679a8.png

Kolla varifrån!

mornings! Har varit dålig på att uppdatera hemma hos mamma och pappa. Ikväll kommer sarah och adam och therese och per på middag. Blir en liten knytis.
Ska städa och börja förbereda. Jag ska sedan gå på konsum och handla det som behövs. Annars har jag mest tränat och promenerat med vitae. I torsdags var jag även med therese och promenerade med hundarna och fikade hemma hos therese. Btw fisken som var sjuk dog efter första medicineringen det blev nog för jobbigt. Ahja ska börja nu. Puss


Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Jag ligger på plats 45 på bloggportalen och plats 48 i bloglovins allmänt kategori! Kicka gärna in i min blogg och säg vad du tycker om den! Gillar du den får du gärna prenumerera via bloglovin också (klicka bara på ikonen i menyn). Tycker du att det finns något jag borde bättra på? Ge gärna tips och kommentera gärna i mina inlägg! Jag vill veta vad du tycker! (: Du kanske tycker det är jobbigt att få ”läs min blogg” men det är inte riktigt det jag är ute efter eller så. Vill att du ska tycka till om min blogg. Vill gärna göra den så bra som möjligt!

Så gå in på http://ccristin.blogg.se



-Cristin

2009-10-11 @ 21:04:41
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0