Tordags! (Sista praktikdagen på angelini?)

I tordags hade jag sista praktikdagen på angelini, iaf officiella. Jag kanske kör några kvällar nästa vecka men inget är bestämmt. Hade självklart med min kladdkaka jag hade gjort kvällen innan. Den fick tummen upp! De som känner mig vet att jag inte är nån baknings-fia så jag var lite orolig då jag skulle baka till kockarna där. Men jag tyckte faktiskt själv att jag hade lyckas jäkligt bra. Efter praktiken så for jag på muay thai träningen (tjej träningen) som gick bara bra. Men när jag kom hem var jag dyngit trött så jag lade mig för att sova ett bra tag. Sedan vaknade jag och åt 3 äggmackor och sedan sommnade jag igen.

to do listan är klar förresten, den blev klar i onsdags:
- Skicka iväg paket till några tradera såfort jag ser pengarna på kontot
- Betala räkningarna
- Träning 17.30 Muay thai  Hann ej
- Sista slipningen på spacklet och börja damma av väggarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0