Thank God Its Friday!

Imorse gick jag av passet för att vara lång ledig från jobbet i en hel vecka!! Visseligen kommer jag att plugga och ha praktik, men jag får sova ordentligt undertiden jag har det! Jag hade även praktik idag som jag brukar ha Onsdagar, Torsdagar & Fredagar. Egentligen skulle jag ha Muay Thaiträning idag men jag orkade inte, kände mig helt j*kla upp i varv, super stressad och som gummi i kroppen. Det har typ tjutit i huvudet på praktiken idag till och från. Då tror jag det är kroppen som säger ifrån och vill vila. Näh jag tror jag far på Iksu imorgon kanske, annars har jag Muay Thai träning även på söndag. Christian har legat och läst lite för mig även idag. Det var skönt! Bästa sättet att koppla av! Bara ligga och höra på en bok! Värsta sötnosen! Nu är mamma och pappa här, vi försöker fundera ut hur fasen vi ska få in diskmaskinen! Renovering på g!


Kommentarer
Postat av: Lollo

härligt att vara ledig! Och ja ryggsäcken finns nu =) Hur hittade du till min blogg förresten? kram

2009-09-11 @ 23:15:45
URL: http://www.modeflickan.se/Confessionsbyme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0