Vardag

Dagen började med att jag vaknade på jobbet, åt en frukost och hejade på Evelina som skulle byta av mig. Sedan for jag på praktiken på Angelini. Skojigt ställe det där! Alla är så trevliga och aningen kanskig = otråkigt. Efter praktiken så for jag direkt till Muay thai träningen som började sammtidigt som jag slutade så jag matade dit på cykeln och kastade in mig i uppvärmningen. Det är ju superskoj att tjejerna har en egen grupp. Man får mer hjälp och tips eftersom gruppen är mindre.

Efter en hård träning så kom jag hem och Christian hade fixat Lax och ris åt mig (jag har fått han rätt så duktig på mat nu..) Sedan låg jag i sängen och hjälpte Christian med hans mattematik. Kände mig så äcklig så jag kastade mig i dushen och gjorde en riktig grovtvätt! En dag full av matos + svett senare är inte så nice och då man inte hunnit ducha på två dagar blir det värre. Så det var riktigt skönt att få frächa till sig. Efter duschen så låg jag i sängen och lyssnade på när Christian hade högläsning för mig ur en bok som heter "Baklänges livet", det är ganska sååå mysigt! Tyvärr var jag tvungen att lämna Christian och sängen för nu är jag på Jobbet igen och ska jobba inatt. Imorgon är det samma visa jobb - praktik- träning på dagen till eftermiddagen.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha jaså :) Ja, det var de jag gillade bäst själv också faktiskt! Såg dock att de är slut i haparanda - såklart haha. Så det blir till att beställa sen istället.



stressa inte ihjäl dig med jobb, praktik och träning!

2009-09-11 @ 00:01:57
URL: http://forsner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0