Snö

Nu ska jag ut i snön, ja det är faktiskt första snödagen i Sthlm. Ska en sväng förbi Budo fitness på sveav. , Åhlens apoteket och kanske mio och några fler ställen ;)

Igår så latade jag mig av rang tills kvällen då jag for på en löprunda :) Sedan såg jag och killen lyxfällan efter att alla gått lös på FB efter att en ganska clueless tjej vid namn Vanita var med. Många har blivit irriterad på denna Stureplans profil som verkar att vilja bli känd och leva glammigt, jag vill lova att spela hon korten rätt så kanske hon inte blir skådis men kanske en ny Gynning? Vem hade nån seriös tanke om hon i början :P Jag menar; se igenom provikationerna en känd bloggare som blivit känd så är ju Kissie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0