Jobb och Alice Cooper

Åkte för att jobba på grönan idag helt ovetandes om att Alice Cooper skulle spela där denna dag. Det fattade jag klockan 15.00 då vi i köket började diskutera preppen (som just så pass räckte). Det blev iaf ca 4 timmar av konstant tunnelseende och en kö som aldrig såg ut och sina förrän Alice Cooper började spela. Jag skulle egentligen sluta klockan 18.00 men slutade istället klockan 20.00 då han började spela. Det hade varit taskigt att lämna de andra två tjejerna själva med en bongmaskin (en sån vi får beställningarna på som små kvitton) som piper av hela tiden.

Efter jobbet gick jag iaf och kikade på Alice Cooper ett tag. Men eftersom jag var trött och hungrig såg jag bara tre låtar. Filmade lite med mobilen åt er ;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 01:36:46
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0