Bilder målat av mig...long time ago.

Målade ganska mycket förr, nått som jag är sugen på att börja lite med. Dessa bilder är ca 5år gamla (syns kanske?).
Ritade mycket med blyerts och färglade i photoshop, försökte mig även på bleck som ni kanske ser med ;)

Stor anledning varför detta lilla intresse eldades på just då är därför min syster fick bild och form just då i gymnasiet.
Så hon försökte väl lära upp mig lite. Hehe. Manga är liksom hennes grej, syns kanske att hon inspererade mig åt det hållet? Själv har jag alltid gillat att måla väldigt surrealisktiska målningar eller navistiskt.

Nu är jag dock sugen på att lära mig måla oljefärg på canvas! Det verkar ju så galet skoj!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0