Flygande fötter istället.

Det blir nog inte något flyg eller resa till Umeå. Vi får lösa det på annat sätt. Det blir helt enkelt sedan. Nu har jag nyss käkat lite köttbullar, pasta och stekt äggvita. Passade även på att göra Ceasar dressingen jag ska ha till ceasar salladen (imorgon kanske?). Nu gjorde jag en äkta dvs med sardeller och worshiresås utöver det vanliga. Kanske skriver upp receptet senare.

Nu ska mina fötter få flyga istället! De ska nog få ta sig ut på en löptur! Var tyvärr sugen på sitta på en uteservering och dricka en kall cider (sommersby päron) och dansa! Men det blir nästa helg!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Så ni kommer inte upp till midsommar?

2011-06-12 @ 10:45:02
URL: http://thisissarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0