I mitten av färghandling och mera målning

...så fick jag ligga och se true blood! LOVES! Det hade kommit ut två nya avsnitt på nya säsongen. Så eftersom jag var less på solen efter min shopping (nr 1 den med färg) och kände att jag inte riktigt var iform för solning så blev det att lägga sig på sängen med laptopen på magen och kika!

Sedan tog jag mig en Daim-glass till lunch och promenerade ner med den längst drottninggatan. Då den var uppäten blv det att kika i lite butiker! Hittade sakerna jag skrev om nedan och ett par fina skor jag funderar på att köpa.


Modellen heter Scenic Way och är av märket Clarks.

Efter det så gick jag hem och beställde Pad-thai på thairestaurangen brevid till jag och Christian. Sedan efter att ha hämtat mat på restaurangen gick vi till möbelbutiken mittemot. Lite knasiga möbler blandat med mycke fint! Hittade precis en sån golv lampa som jag vill ha! Kanon! Den var bytt el i och restaurerad. 

Hon skulle skicka bilder på den sedan!
Det lät som jag kunde välja med vilka färger som jag önskade på skärmarna och dessutom ville hon ha lika mycket som de vill ha i antikbutikerna för en orepad lampa.

Sedan hem och käka. Detta var asså det jag gjorde i mitten av färghandling och mera målning!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, jättefina ju..

2011-06-29 @ 17:06:39
URL: http://forsner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0