-host-host-

Hejsan "lilla dagboken"..... kände jagför att skriva.
Har nog inte vaknat riktigt än va?

Iallafall så har jag varit ganska sjuk. Är nog fortfarande lite sjuk med.
Fram till i helgen har jag jobbat trotts det. När det bara blev värre och det gick från torr hosta till att jag hostade upp mycket med härlig *ironi* grön slem från lungorna så bestämmde jag mig för att vara sjuk från jobbet idag och i lördags då jag skulle jobbat.

Tur det för det har faktiskt blivit bättre. Har ringt sjukvårdsrådgivningen och de ville att jag skulle åka till en vårdcentral och checka mig. Så det kanske jag ska göra snart.

Btw skrev jag att jag spillde vatten över datorn för någon vecka sedan? Ringde försäkringsbolaget, tur jag har drulle-försäkring. Lite tråkigt är att jag har mina bröllopsbilder på den datorn.... Hoppas nu att den går att laga. Om inte så han jag framkalla iaf några av dem.

Vi (jag och gubben min) har även varit med i en budgivning på en lägenhet som vi var på förhandsvisning på. Men det slutade med att vi hade högsta budet och hon som ville lägga över, plötligt villle se lägenheten igen innan hon lade ett till bud. Ganska puckat eftersom mäklarna kunde inte visa den igen förrän ordernarie visning. Den kikade vi in på och där var det smockat med människor. Så nu väntar vi att få börja om med budgivningen igen.

Nu ska jag försöka mig på att göra fint hemma. Här behövs det verkligen städas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0