Feeling better!

Börjar känna igen mig efter hjärnskakningen. Det är mkt bättre nu än vad det varit. Hoppas det håller i sig!

Igår var jag med Lisa på stan och kikade på allt mellan himmel och jord! Btw Lisa jag såg i din blogg att du inte kunde låta bli piggelinen :P Fy! Hehe.

Ok. Som att jag är bättre. Efter stan igår gick jag och köpte ett sarah lee kit+mozzarella+kallrökt skinka + championer och ruccola = pizza för den late.. Så vi åt lite pizza sen fastnade vi framför dator och tittade på hundar. Saknar galet mycket att ha hund.
Här är några nya favoriter som jag skulle kunna tänka mig <3

Shiba
Shiba Inu "Shiba", Basenji, English Springer Spaniel "field type"

Nu ska vi åka och kolla i kista centrum.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har en Shiba Inu hane på 2 år snart .

Han söker ev. ett nytt hem :)

Han är renrasig men inte kastrerad , Rumsren och värd mer än guld! Men eftersom vi har en valp hemma så märker han "revir" Och det kommer ta ett tag till innan valpen blir rumsren. Och känner att tiden inte räcker till. Han är lite dragig kopplet och funkar inte med hanhundar så mycket (kan göra utfall så som skälla och visa tänderna. Men han är absolut INTE aggresiv utan vill bara vara störst och bäst och hans ras är en så typ av "hund" inte van med kloklippning men står plickstilla i badrummet när man badar honom. Han är hur go som helst och ifall man bara lägger ner tid på honom så kommer han bli en toppen hund , van vid barn och katter (men vill jaga djur tex;katterna ute .. Men trivs ifall det inte är så många barn i familjen han skulle behöva lugn o ro och få så mycket kärlek som möjligt! .Han heter Ako.Intresserad? Hör av dig!!

2011-11-04 @ 18:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0