Hejsan hopsan!

Nyss klivit upp! Sitter och äter nån form av frukost i avsaknad på en riktig. Måste se till att handla mat idag! Idag börjar jag jobba kl 10.00 så det är rättt så skönt.

Är sen rätt så trött efter att jag och Christian varit i västermalms galleria för att senare åka ut till Barkaby (där det faktiskt fanns små guldklimpar bland en hel del udda saker).

På nike butiken fanns en hel del fina träningsklader till shysta priser. Jag hittade b.la. en siden nattlinne/underklänning på odd mollys butik. Det roliga att jag har typ velat ha en sån i kanske 2-3år. Men har alltid tyckt att de varit på tok för dyra. Nu hittade jag en i barkaby för 397:- ist för det ursprungliga 795;-. Yey!

spoiler silk dress röd från Odd molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0