Vårkläder!

Jag riktigt känner hur jag vill fylla på garderoben med en massor av fina vår kläder! Har sett en jätte fin blus på Massimo Dutti i sturegallerian som nu står på önskelistan. Där finns även en fin kavaj som inte skulle sitta helt fel. Jag vill även ha en beige fin trenchcoat (gärna en från burberry, men det kommer nog inte hända) och ett par skor som jag hittade för ca en månad sedan på PUB från ten points (?).


Sidenblusen från Massimo Dutti (inte så grön i färgen som den ser ut) Tror även att det är kavajen hon har där på axeln men är inte säker.

Hade inte suttit fel :)

Med dessa skor...

Men eftersom vi tänkt köpa en lägenhet snart så är jag i spara läge så att säga.. ehm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0