Walk idiot walk.

Hejsvejs!

Imorse han jag inte skriva något eftersom jag började klockan 08.00 på jobbet. Inte igår kväll heller. Men igår slängde jag in lite (eller rättare sagt jätte mycket)tvätt och medans det torkade så jag jag på promenad med Lisa i 1h 20min.

På jobbet sitter jag dessutom bara då jag äter och springer omkring hela tiden. Nu känner jag att mina fötter skriker efter en fotmassage och känner sig hyfsay försummade. Av någon anledning så känner jag mig pigg av alla dessa promenader jag gjort senaste tiden. Är liksom löjligt alert eller är det för att jag inte har kvar så mycket men efter hjärnskakningen...haha ehm.. kanske för att det är vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0