Arbetshäst

Igår hade jag inte tid att blogga något.  Jag började jobba klockan 7.00 på morgonen och slutade på första stället 13.
Där hade jag en väldigt jäktig dag eftersom jag själv hade ansvar för både kassa och cafteterian. Eftersom alla sallader som jag förberett på morgonen gick som smör fick jag göra salladerna á la minute på beställning. He he samtidigt som jag fick sköta allt annat som skulle göras.

Efter jag slutade där skulle jag ta mig från solna tingsrätt till Frösundavik. Medans jag satt på busshållplatsen och väntade på bussen tog jag tillfälle att äta lunch. Där skulle jag vara framme 14.30. Väl på plats så kändes det betydligt lugnare. Där var det företagsfest och jag hade som uppgifft att fixa lite kaffe, snacks, bära ut tillbehör och sedan stå och grilla. Väldigt soft att stå och grilla iaf. Väldigt trevligt. Det var ju kanonväder och alla var trevliga. Där var jag till 20.40.  Så en lång arbetsdag asså (7.00-20.40).

Idag var jag också på samma ställe som första delen av gårdagen. Men idag var vi två så vi gjorde salladerna á la minute efter deras önskemål, hela dagen ;). Nu ligger jag bara och ser tv och vilar mina fötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0